// Jsem zpět? //

14:28:00

Ahoj všichni, vítám vás u dalšího příspěvku:).
Popravdě mi teď řekněte, komu z vás jsem chyběla?:D Néé, však já si dělám jen srandu. 
Dala jsem si teď od prázdnin trošku "menší" pauzičku:D, jednak jsem se stěhovala a jednak jsem měla dosti náročnou školu. Přiznám se, že v tomto období jsem na blog tak trochu zapomněla:(. To je sice smutné, ale hlavní je že jsem zpět (snad) ne?:D
A dokonce přicházím s nápadem. Spousta z vás určitě neví, že jsem v minulosti vlastnila už jeden youtube kanál, ale videa na něm byla tak otřesná, že jsem se raději rozhodla je dát do soukromých.
Právě mě ale napadlo, že bych si založila nový, jelikož jsem zažraná do natáčení a následného editování:)
Tak co vy na to?:) Našel by se tu někdo, kdo by mi dal šanci?:D 
Napište mi dolů do komentářů, jak vnímáte tento nápad:).
Já se s vámi loučím a ahoj u dalšího příspěvku:)

P.S.: Přikládám novou roztomilou fotečku Franka a Freda a přeji příjemné prožití vánočních svátku:):)



You Might Also Like

2 komentářů