// STEZKY POLÁRNÍHO VLKA - PŘÁTELÉ A RODINA MI DĚLAJÍ KOREKTORY! //

5:50:00




Ahoj všichni, vítám vás u dalšího příspěvku :).
Je nový týden a to neznamená nic jiného než nový rozhovor. A pro tentokrát tady mám blog Stezky Polárního Vlka (http://polarnivlk.blogspot.cz) v kterém se najde snad každý :). I když je to velké klišé, přesto vám řeknu, že mě nejvíce zaujal design blogu a na tom si já potrpím snad nejvíc :D.
Kdo neznáte tento blog o čem dost silně pochybuji  , tak hned po rozhovoru na něj zavítejte .. :)!
Nebudu to tu nijak zvláště okecávat a pojďme už na samotný rozhovor.

1) Ahoj, začnu sice velkým klišé, ale myslím, že to hodně čtenářů bude zajímat, proč jsi si vlastně založila blog?:)
Blog jsem původně založila, protože jsem se chtěla na internetu prezentovat svými knižními recenzemi, které píšu pro knihkupectví Neoluxor. Po nějakém čase mě napadlo, že to nemusí být jen o knížkách a začala jsem psát i něco jiného.

2) Podporovala / podporuje Tě nějak rodina či kamarádi?


Ano, podporují. Přátelé a rodina mi dělají korektory, upozorňují mě na překlepy, chválí články, které se jim líbí. 


3) Jaké máš cíle ohledně blogu?

Asi bavit lidi a poskytnout jim co nejvíce užitečných informací ohledně cestování. Opravdu dobrý pocit mám, když mi někdo napíše, že si objednal stejné letenky za výhodnou cenu jako já, a děkuje mi, že jsem mu pomohla ušetřit nějaké peníze.


4) Co považuješ za dosavadní největší úspěch s blogem?


Rozhodně fakt, že blog lidi čtou. Taky to, že mám veskrze pozitivní ohlasy.


5) Vyjmenuj nám pár svých předností, kterých si na sobě vážíš.

Skromnost a introverze.


6) Dokázala by sis teď představit, že by jsi neměla blog? Čemu by ses věnovala?


Nedokážu si to už bez blogu představit. Jinak bych ale dělala úplně to samé, co s blogem. Akorát bych se o zážitky s nikým na internetu nedělila. 


7) Má název tvého blogu (Stezky polárního vlka) nějaký hlubší význam?

Ano, název Stezky polárního vlka má vyjadřovat moji cestu životem a světem. Navíc polární vlk je moje silové zvíře. Silové zvíře je duchovní průvodce člověka. 

8) Co nového do života Ti přineslo blogování?


Nové rozhledy, nové přátele, příležitosti a práci.


9) A naopak co Ti zase sebralo?


Bere mi akorát čas, ale toho nijak nelituji. 


10) A na závěr nám řekni nějaké tvé oblíbené motto, které tě motivuje ve tvorbě?:)


V poslední době mám ráda motto, že život začíná za hranicemi komfortní zóny. 


// otázky pro travel - blogerky //


11) Četla jsem na tvém blogu, že jsi podnikla výpravu do Norska. Proč zrovna Norsko?


Norsko miluji, je to dlouhá léta má oblíbená země. Proto jsem se rozhodla ji konečně navštívit a procestovat.


12) Jaké země jsi už navštívila a jaké ještě hodláš navštívit?


Zatím jsem navštívila asi jenom jedenáct zemí, například zmiňované Norsko, Británii, Francii, Monaco. Letos ještě hodlám navštívit Litvu, Lotyšsko, Estonsko a Finsko. O Vánocích se snad podívám na Kanárské ostrovy a Kapverdy.


13) Co Tě na cestování baví a naopak co Tě třeba na cestování vůbec nebaví?


Nejvíc na cestování nemám ráda turisty a místa přeplněná turisty. Nejvíc miluji, když objevím nádherné prázdné a tiché místo, kde si můžu vychutnávat atmosféru dané země.


14) Jaké jsou tvé cestovní nezbytnosti?

Rozhodně zápisník, tužka a fotoaparát.


15) Pověz nám nějaký zážitek z cest na který do smrti nezapomeneš:).


Do smrti nezapomenu na okamžik, kdy nám v Norsku začalo na autě hučet ložisko u předního kola. Měli jsme před sebou domů ještě asi 2000 km a nevěděli jsme, jestli vůbec dojedeme s takovou závadou. Naštěstí jsme dojeli, ale byly to nervy.



Děkuji Zuzce za rozhovor, taktéž doufám že se líbil i vám .. :) Samozřejmě nesmíte zapomenout navštívit Stezky Polárního Vlka (http://polarnivlk.blogspot.cz) a napsat nějaký hezký komentář téhle sympatické slečně :).
Ahoj u dalšího příspěvku :)!


You Might Also Like

6 komentářů