// JEZEVČÍ SPECIÁL #1 //

2:45:00



Ahoj, vítám vás u dalšího příspěvku :).
Pro dnešek jsem se rozhodla napsat oddechovější příspěvek o mých psech. Frankovi a Fredovi :). Když vydržíte až do konce tak uvidíte jednorožce naše nové fotky :).

Málokdo z vás by řekl, že tyhle moji roztomilouši jsou vlastně bráchové. Narodili se pátek 13.června 2014 (áno, opravdu v pátek třináctého .. :D) a ještě větší zajímavostí je, že oba jejich rodiče byli tzv. červené barvy (zrzavé) a i přesto se jim narodil černý Fred .. :D. Prostě k neuvěření, že? :)
Vraťme se ale ke slovu "bráchové". Až doteď jsem si myslela, že psi a veškerá jiná zvířata pokud jsou sourozenci, tak si nejsou vůbec podobní. Opak je ale pravdou .. :). Když se podíváte na níže uvedené fotky, tak mi dáte za pravdu, že jsou si opravdu podobní.

ZATYKAČ

Jméno: Franz Joseph von Sbaritz (ano, tak se doopravdy jmenuje:D, jen si počkejte na Freda .. :D), známý pod jménem Frank
Barva: červená
Oblíbená činnost: běh .. :D

Abych vám pravdu řekla, Frank je strašný mazel, ale jenom v době, kdy na to má náladu. Pokud zrovna není ve své kůži, tak odmítá vše včetně mazlení .. :D. Je to strašně aktivní pes, nejraději by celý den proběhal venku a teprve až někdy večer by měl chuť jít spát. Poslední dobou má ale vzdorové období ve kterém je naprosto strašné s ním přežít, je to snad nejvíc paličatej pes na světě, ale fakt že jo .. :D. Pokud si myslíte, že pořizovat jeho fotky je hračka, tak to jste na omylu. Za každou fotku, co tady vidíte byl obětován jeden pamlsek .. :((.


ZATYKAČ

Jméno: Franz Ferdinand von Sbaritz, známý pod jménem Fred
Barva: černá s pálením
Oblíbená činnost: trojskok:D

Fred je přesným opakem Franka :D.
Běh mu stále ještě nejde, zato skok či snad trojskok provozuje každý den, ale fakt, beze srandy. Většinou trojskok využívá v boji, spíš to tedy vypadá jako nějaký indiánský taneček .. :D. Díky článku // SUMMER TIPS - FOOD // jsem ho při přípravě dokonce naučila vařit. Teda spíše mě po očku pozoruje, co dělám, kam co dávám, atd. :D. Od té doby už doslova otravuje každého, kdo se rozhodne jít vařit :D. Jeho období vzdoru zatím neuneslo za což jsem teda ráda .. :).

Děkuju, že jste si příspěvěk dočetli až sem .. :). Měla jsem v plánu napsat tento článek lehce oddechový, takže voilà, příspěvek je na světě. Do dovolené by měl vyjít ještě jeden článek a to Rozhovor s blogerkou #2, nechte se překvapit :). Pak už plánuji (snad) každodenní příspěvky z dovolené a jedno velké překvapení. No, čeká vás toho spousta .. :).
Teď už huráá na slíbené fotky na které jste se určitě těšili:D. 
A abych nezapomněla, ahoj u dalšího příspěvku:)!






/ všechny fotky jsou moje /


You Might Also Like

18 komentářů

  1. Jeeej, tí sú strašne roztomilí <3 A majú úžasné mená! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkní pejsci :)
    xx Sab | http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. jů, tak tenhle článek mě rozesmál:D vždycky se mi jezevčíci líbili a tihle jsou extra roztomilí!:D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a hlavně úžasní modelové :) Tvoji psí bráškové jsou opravdu roztomilí, vypadá to, že jsou príma dvojka :) A přeji ti krásnou dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujem moc :)
      to jsou!:) a navždy už budou .. :D
      ještě jednou děkuju .. :)

      Vymazat
  5. Zbožňuji psy :) Doma máme tři... A tihle ti tví jsou prostě krásní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, mohla bych jich mít doma snad 20 .. :D:). děkuju mockrát .. :).

      Vymazat
  6. Moc pěkný článek, článek je fantasticky napsán! Jen tak dál. Jinak máš youtube kanál? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, tak to děkuju moc .. :)!
      mám a měla jsem na něm i videa, ale bohužel jsem s nimi nebyla spokojená, takže jsem je vymazala :(.

      Vymazat
  7. Jéé, to jsou krasavci! :) A fotky se povedly, obětování pamlsků stálo za to. :D
    Naší fence s jejím "ženichem" (oba hnědá barva) se narodila bílá štěňata s tmavými flíčky, to jsem taky nepochopila. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujem :):). asi jo:D.
      fakt?:D tohle jsou opravdu věci, které nikdy nepochopím :D.

      Vymazat
  8. Strašne zlatí :3 A krásne fotky :) Ale keď som tam zbadal to "ZATYKAČ" tak som sa rozosmiala :) také nič - jedno slovo - a hneď mám lepšiu náladu . Ďakujem :)

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme moc :)
      jee, tak to jsem ráda, že si toho slova někdo všimnul .. :D
      jsem ráda, že máš lepší náladu :):)

      Vymazat