// ZAPOJILA JSEM SE DO POSTCROSSINGU? //

10:32:00

Ahoj všichni vítám vás u dalšího příspěvku.

Abych pravdu řekla, poslední dny byly pro mě spíše utrpením. Teploty nad 30°C, neustálé dusno a já jsem ke všemu ani neměla co dělat, proto jsem se rozhodla sednout si k počítači a najít něco, čím bych se aspoň na chvíli mohla zabavit. A našla jsem Postcrossing (www.postcrossing.com). Docela zábavnou věcičku (či koníček), která mě zaujala.

O co se jedná?

Cílem Postcrossingu je propojení světa a to tím, že si můžete vyměňovat pohlednice s náhodnými uživateli z celého světa.

Jak to vlastně funguje?

Je to vlastně strašně jednoduché. Poté co se zaregistrujete si vylosujete adresu náhodného uživatele a tomu pošlete pohled (často na jeho profilu najdete o co se daný člověk zajímá, či jaké pohlednice by ocenil). Je na vás co mu napíšete, něco o vás nebo třeba něco o městě ve kterém žijete, jak říkám záleží jen a jen na vás. Nesmíte na pohlednici zapomenout napsat ID kód, který vám bude přidělen společně s adresou. A pak budete čekat do té doby než pohled danému uživateli přijde. Uživatel pak na webu vyplní ID kód, což vlastně znamená, že pohlednici obdržel a zaregistroval. A nyní vaše adresa bude náhodně vybrána a přidělena úplně někomu jinému, třeba z úplně jiného koutu země. Až vám pohled přijde, tak uděláte úplně to stejné co už jsem tady psala, pohlednici pomocí ID kódu zaregistrujete a tím dáte uživateli najevo, že vám pohlednice dorazila (klidně mu můžete k tomu připsat i nějakou hezkou zprávičku :)).


Stojí to něco?

Bohužel ano. Poštovní známka stojí do ČR 13,-Kč, do Evropy 25,-Kč a do světa 30,-Kč. (!!známka do světa se dá zakoupit pouze na poště!!). Pohled seženete i v klasickém papírnictví (i za 4,-Kč, vlastní zkušenost:D). Jinak samotná registrace nestojí nic! .. :)

...

Pro mě, milovnici pohlednic, je to naprosto úžasný "koníček". Navíc jsem si o prázdninách chtěla trochu procvičit angličtinu a díky tomuto už nemusím. Zatím jsem žádný pohled neobdržela, ale před pár dny jsem poslala už dokonce dva. Jeden do Německa a druhý až do Ruska:). Takže teď čekám a doufám, aby pohledy dorazily a já se mohla těšit na vlastní :).

Tohle by byl konec dnešního příspěvku, budu ráda za všechny vaše milé komentáře :). Pokud s Postcrossingem začínáte (jako já:D!), bylo by dobré určitě zkouknout tuhle českou stránku www.postcrossing.cz , kde najdete veškeré odpovědi na časté dotazy :).

Jinak do dovolené mám v plánu přidat ještě 2 příspěvky:) Co třeba něco jako Jezevčí Speciál, kde bych vám představila své psi, atd.?:) Jen mě to tak čistou náhodou napadlo. Takže pokud byste tento článek ocenili, tak mi určitě napište dolů do komentářů:)
Ahoj u dalšího příspěvku:)!

//fotky nejsou moje, ale stažené z internetu //


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Pěkný příspěvek,je to zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů.... Já taky dělám postcrossing... Nezapomeň se přidat do český facebookový skupiny.Já tam našla svojí druhou rodinu... Jsou tam úžasný lidí....Jinak do světa posílej normálně za 25 Kč neboli takzvaně ekonomicky ;)
    Pozdravu je Sabbi z blogu www.sabbitnothingham.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak super .. :):) myslim, že už tam jsem :).opravdu? tak super, děkuju, aspoň ušetřim :).

      Vymazat
  3. Dřív už jsem o tom někde četla a zní to vážně zábavně. Takže je dost možné, že se někdy odhodlám to vyzkoušet.. :)
    Pěkný článek :)

    http://onelittlegirltold.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to fakt zajímavý :):) to musíš .. ! :D jinak děkuju moc .. :)

      Vymazat
  4. Vypadá to suprově, ale mě by to asi nebavilo:/:)

    OdpovědětVymazat
  5. Postcrossing jsem jeden čas taky provozovala :) Pak mi to ale začalo líst do peněz když jsem každý týden utratila 500CZK za pohledy a poštovný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha :) tak to uvidíme kolik já utratim, budu se to snažit hlídat:D

      Vymazat
  6. Tak tiež som sa do toho zapojila je to super ;-)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Zní to strašně moc zajímavě. :) Určitě palec nahoru člověku, který to vymyslel!

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, teď jsem si všimla tohodle příspěvku, já jsem minulý týden psala o postrcrossingu taky. :)
    Je super, že ses zapojila! :) Už ti dorazily první pohledy?
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež som premýšľala, že sa zapojím :) Milujem klasickú poštu. Je mi ľúto, že už sa napríklad Vianočné pozdravy neposielajú poštou, ale cez FB.

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat