// DENISSE BEAUTY - DNES UŽ ZNÁM VŠE, CO JE V DROGERII! //

10:00:00


Ahoj všichni, vítám vás u dalšího příspěvku:):).
Tentokrát jsem se rozhodla pro úplně nový formát, který jste již mohli vidět i u jiných blogerů. Neříkala bych tomu úplně rozhovor, ale spíš poznání dané osůbky.
Články budou vycházet jednou za týden a budou uspořádány do různých "rubrik".
A to proto, aby si tu každý čtenář našel to své, od kosmetických blogerek až po knižní blogery. 

Začátek bych chtěla věnovat kosmetické blogerce Denisse Beauty (http://denissebeauty.blogspot.cz), které bych tímto chtěla poděkovat za rozhovor.
Nezapomeňte okouknout její blog, protože já si ho za poslední dobu velmi oblíbila:). V jednoduchosti je krása, že?:) Pokud pochybujete, určitě vás o tom tento blog přesvědčí.

1) Ahoj! Začnu asi velkým klišé, ale pověz nám proč jsi začala blogovat?:)

Ahoj, tak u mě to začlo sledováním Youtube. Najednou jsem se do toho ponořila, ani nevím jak. Začala jsem sledovat populární beauty blogerky a každý večer jsem se dívala na videa, jak na tutoriály tak i třeba na nákupy. Pak jsem se začala zajímat o kosmetiku, dříve jsem nevěděla co je to korektor a dnes už znám pomalu všechno co je v drogerii
Emotikona grin:D. S tím souvisí i blogování, chtěla jsem někam psát svůj názor, baví mě fotit a vše to do sebe tak nějak zapadá. Opravdu hodně dlouho jsem přemýšlela na založení blogu, váhala jsem.. Ale nuda o prázdninách mě přemohla a jsem za to velice ráda, že jsem začala :).

2) Podporovala tě nějak rodina či kamarádi?

No, rodina ani nevěděla že něco takového existuje a že to mám Emotikona grin:D pak jsem teda dávala mamce číst nějaké články a líbilo se jí to, takže dá se říct, že ano :DEmotikona smile:). Kamarádi o tom nevědějí, furt mám strach to někomu říct, přecejenom, posměch není nic příjemného, kamarádka taky měla blog, přišli na něj a pak se jí posmívali až ho smazala.. Přemýšlím nad tím, že to ještě odhalovat nebudu :).Emotikona smile

3) Jaké máš cíle ohledně blogu?

Samozřejmě bych chtěla mít nějaké čtenáře,pěkné komentáře a hlavně aby se lidé vraceli na můj blog rádi.

4) Co považuješ za největší úspěch s blogem?

Můj první největší úspěch je 100 pravidelných čtenářů za tak krátkou dobu co bloguju, moc děkuju!

5) Vyjmenuj nám pár svých předností, kterých si na sobě vážíš.

Tak třeba to, že se dokážu vžít do něčí situace a soucítím s ním, snažím se mu i víc pomoct a tak Emotikona smile:) Nebo tohle, to je sice takový crazy, ale jsem strašně vytlemená, s kamarádkou máme furt výtlemy smíchu a strašně si to užívám :)Emotikona grin:D. Znám třeba některý, kteří jsou strašně tichý, neužívaj si života a tak.. :D:)Emotikona smil

6) Dokázala by sis teď představit, že by jsi neměla blog? Čemu by ses věnovala?

Asi ne, teď o prázdninách mám plno času tak ho věnuju blogování. Jinak bych nejspíš chodila více ven a tak :).Emotikona smile:

7) Dáváš si určité milníky v souvislosti s blogem? 

Ani nedávám, co má přijít, to přijde Emotikona smile:) budu se snažit a uvidím, jak to půjde.

8) Co nového do života ti přineslo blogování?

Určitě jsem poznala plno skvělých lidí, naučila jsem se zase s novým serverem (blogger.com) .. Prostě mám nový koníček, kterému se můžu věnovat :).

9) A naopak co ti zase sebralo?

No, mě blogování bere maximálně čas :D.Emotikona grin:

10) A na závěr nám řekni nějaké tvoje oblíbené motto, které tě motivuje ve tvorbě?:)

Jednoduché - "Never say never" - na začátku jsem si říkala, že nikdy nebudu mít u článku kolem 20ti komentářů a teď mám u nějakého kolem 50ti.. Je to motivační , je třeba na tom pracovat a věřit, že dosáhnete nějakého výsledku :). Emotikona smile:

// otázky pro kosmetické blogerky //

Baví tě líčit se? Bereš líčení jako svůj koníček?

Určitě mě líčení baví, někdy líčím i mamku, když někam jde a chce se hezky nalíčit. Můj koníček je to určitě, někomu to možná přijde jako divný koníček, ale mě to prostě strašně baví :).Emotikona smile

Co tě na líčení baví?

To, že každý den můžete být někým jiným. Můžete si s tím pohrát, můžete se učit furt něco nového. Taky mě strašně baví krásné obaly některých kousků.

Líčíš se každý den?

Ne, teď o prázdninách se nelíčím skoro vůbec , vlastně jsem z toho úplně vyšla Emotikona grin:D. Ale do školy většinou ano, ale jen takové to lehké líčení :D:).Emotikona smil

V kolika letech jsi se začala pravidelně líčit?

Ve 13 jsem začla s korektorem, no to jsem tomu ještě nerozuměla, šla jsem do drogerie a vzala úplně jiný odstín, no musela jsem chodit jak bubák Emotikona grin:D Teď už jsem přidala pudr, řasenku, občas bronzer nebo tvářenku :D:).Emotikona smil

A to je vážení konec, doufám, že se vám rozhovor líbil a že se vám blogerka natolik zalíbila, abyste ji mohli i vy nadále sledovat:). 
Ahoj u dalšího článku:)!









You Might Also Like

18 komentářů

  1. Super nápad s týmito rozhovormi. Som zvedavá na ďalšie, a mimochodom, skvelý blog! :3
    Zonia's Book World
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný rozhovor :) Blog znám, i mám Denisse v přátelích, takže super :) Opravdu má skvělý blog :) Ale ty samozřejmě taky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý rozhovor. Sleduji jak Denisse, tak i tebe. :)

    http://catherineschon.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. super rozhovor, tohle to miluju aspoň se něco dozvím o dalších bloggerkách
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Denisse je super holka a má super blog.. Jsem ráda, že jsem se dozvěděla i něco víc.
    Ps: já tě už dávno sleduji, hehe.. :)
    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý rozhovor.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  7. DenisseBeauty sleduji:) má skvělé články, tak jsem ráda že jsem se o ní dozvěděla něco více

    OdpovědětVymazat