// TRAVEL ESSENTIALS //

3:24:00

Ahoj všichni, vítám vás u dalšího příspěvku:)
Popravdě vám řeknu, že jsem teď pár dní měla něco jako "malou blogerskou krizi" a to proto, že mě nenapadal žádný zajímavý článek u kterého byste si mohli odpočinout:). Nechci mít svůj blog obyčejný a nudný, ale chci aby třeba někoho zaujal a byl aspoň trošičku originální, proto nepřidávám běžné věci, které jistě uvidíte na jiných blozích, ale snažím se většinou do článků přidávat i fotky a předat vám z nich alespoň nějakou tu pozitivní energii.
Snažím se každý článek co nejvíce propracovat a obohatit a podle vašich reakcí, usuzuji, že se mi to i celkem daří:). Děkuju vám tedy za vaši obrovskou podporu:). 
Nicméně nebudu tento článek nijak zdržovat úvodem, takže pojďme na to:D

...

Jak už jste asi z názvu poznali, tento  článek se nazývá "Travel Essentials" což v překladu znamená cestovní nezbytnosti, takže věci, které mi určitě nesmí chybět na cestách:). Pojala jsem ho trochu jinak, nepřidávala jsem sem oblečení a kosmetiku, protože to všichni moc dobře znáte, ale zaměřila jsem se spíše na ostatní věci :).

...

1) Začla bych asi tou nejdůležitější věcí a to je samozřejmě kufr nebo nějaký batůžek (záleží na tom, kam cestujete, jestli na dovolenou nebo na nějaký menší výlet:D). Myslím, že k tomu není ani co říct. Já osobně, když jedu na dovolenou tak si samozřejmě beru kufr, ale i batoh jako příruční zavazadlo. 

2) Další mou nezbytností a zároveň i velmi důležitou věcí je můj telefon. To myslím, že taky všichni určitě chápete:). Nechci být nějaká internetová závislačka, ale o spojení s mými kamarády, během dovolené, určitě nechci přijít:). 

3) Dále tu máme foťák, který určitě nesmí chybět na žádné dovolené. Kdo by si nechtěl už navždy zachovat vzpomínky právě na onu nezapomenutelnou dovolenou? Myslím, že nikdo. Právě proto je důležité zabalit si foťáček s sebou a zachytit každý moment vaší dovolené:). Já osobně si beru můj Canon Eos 600d, ale myslím, že i takový FUJIFILM INSTAX MINI 8 (který je mimochodem i na fotce) bude určitě také vaším dobrým společníkem.

4) Důležitou věcí je samozřejmě i nějaké pití. Pro mě je asi nejlepší čistá, neperlivá voda. Třeba FIJI WATER, kterou můžete vidět na obrázku, je prý nejekologičtější balená voda světa. V poslední době se stala tahle "voda" hodně populární a to hlavně proto, že je uchovávána a chráněna v jednom z posledních ekosystémů na Zemi. Jde tedy o velmi kvalitní vodu a taktéž tomu odpovídá i její cena, která se pohybuje od 41Kč a výš.

5) Další nezbytnou věcí jsou samozřejmě a jak jinak než sluchátka. Velmi důležitá věc bez které nevyjdu ani z domu. Hudbu jako takovou musím mít vždy při sobě, ať už doma, v autě nebo třeba v letadle. Díky ní si totiž můžu odpočinout a aspoň na chvilku vypnout okolní svět:).

6) Jednou z nejdůležitějších věcí je samozřejmě i cestovní pas, protože bez něho byste nemohli ani odcestovat :D:). Takže ten si s sebou určitě nezapomeňte!

7) Doma si nenechejte ani peníze, protože ty se určitě taky budou hodit:D. Také si před dovolenou nezapomeňte zjistit, jakou měnou se ve vaší destinaci platí a včas si vyměňte peníze:)!

8) Mojí další elektrickou nezbytností je Macbook. Za mě jasná volba, hlavně do letadla! Stačí si dopředu stáhnout pár filmů a během letu si užít jakýsi "filmový maraton":D.


9) Pro mě je cestovní nezbytností i normální blok, do kterého si můžu psát své poznámky. Často si zapisuji i nápady na články, takže je pro mě důležité ho mít při sobě:).

10) Pak tu máme i něco z pečující kosmetiky a to je momentální trend značky BATH & BODY WORKS, antibakteriální gel s mnoha vůněmi. Za sebe můžu říct, že mě tento gel úplně omámil a mám v plánu si ho dnes objednat z e-shopu eosbalm.cz . Antibakteriální gel je takový můj malý společník na cesty a dosud ho tvořil gel z Manufaktury s příchutí mojita. Už mi opravdu dochází a tak jsem si řekla, že je čas na změnu. Právě pro to jsem se rozhodla si tento gel objednat, pořád si ale nemohu vybrat nad jeho vůněmi:D:).

11) Ani já si nemůžu zapomenout něco ke čtení. Do kufru si zcela jistě přibalím nějakou knihu a do letadla si beru časopis ELLE, pro hezké zpříjemnění letu :).

12) Mojí technickou vychytávkou a zároveň i nezbytností je externí nabíječka pro můj telefon. Jelikož se mi často vybíjí telefon a když říkám často myslím tím opravdu často, tak je pro mě tahle nabíječka jako stvořená:). 

13) Poslední věcí je módní doplněk, sluneční brýle. Ať už jedete kamkoliv sluneční brýle jsou věc, kterou budete zajista potřebovat :).

Doufám, že se vám tento článek líbil, kdyžtak mi napište dolů do komentářů jaké jsou vaše cestovní nezbytnosti a u dalšího příspěvku, ahoj :)!

// obrázky jsem vytvořila sama v aplikaci POLYVORE, ale konkrétní věci moje nejsou! //








You Might Also Like

28 komentářů

  1. Pekný článok mám to skoro tak isto :)
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. mám to podobné, akorát na dovču notebook netahám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha :) já teda jo, ale chvílemi se o něj docela bojím :D:)

      Vymazat
  4. FUJIFILM INSTAX MINI 8 si přeji dost dlouho, líbí se mi design a rozlíšení má super, pěkný článek. :) Chica loca♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já pořád nevím jestli si ho přát, ale myslím, že už mám doma foťáku dost, takže si počkám :):D

      Vymazat
  5. Se všemi věcmi naprosto souhlasím. Jen vlastní notebook nemám a rodiče by asi nechtěli, abych si brala rodinný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekný článok! :) Akurát ja som si doteraz na dovolenku so sebou nikdy notebook neťahala, príde mi to zbytočné :D dávam prednosť iPadu.

    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. super článek! máme to dost podobně :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Většinu věcí si taky na dovolenou beru :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek! Úplně s tebou souhlasím ve všech věcech! :D Pro mě je asi nejdůležitějsí batůžek, telefon, sluchátka a voda. Jo a když cestuji letadlem tak ještě nějaký dobrý krém na obličej.

    theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      To máš pravdu, na ten jsem úplně zapomněla :D:)

      Vymazat
  10. Ráda si čtu články, jako jsou tipy co si balím do auta, letadla apod. Takže super☺ Nejvíce mě zaujala ta FIJI voda, o které čtu poprvé....v obchodě jsem ji ještě neviděla, ale jakmile uvidím, koupím. Díky za tip:)
    AdriMayari http://sszsn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, děkuju moc :)
      určitě ji zkus:) mně přišla docela zajímavá :)

      Vymazat
  11. Moc pěkný článek skvěle píšeš :)
    http://twoblogging-girls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat