// SUMMER TIPS - FOOD //

8:55:00

Ahoj všichni, vítám vás u nového příspěvku.
Myšlenky mě k napsání tohohle příspěvku dovedly hlavně proto, že už dlouho jsem neviděla nějaký zajímavý recept na nějaké "letní" jídlo. Něco, co byste si třeba mohli dát během odpolední svačiny, ke snídani a nebo třeba rovnou k obědu :).
Nejsem zároveň žádná kuchařka a tak právě proto jsem si pro vás připravila několik lehkých receptů, které podle mě zvládne snad každý:).

1) Banánovo - vločkové lívance

Tento recept jste mohli vidět již u A Cup Of Style, mě ale natolik zaujal, že bych ho chtěla ukázat těm, kteří holky až tak neznají :). 
Není to tedy recept "můj", ale spíše bych se o něj chtěla se všemi podělit:). Recept ale taky znám od mamky, ale bez ovesných vloček :).

Co budeme potřebovat?

- 2 celé banány 
- 2 vajíčka
- ovesné vločky
- hladká mouka
- maliny, borůvky, jahody, lístky máty .. a cokoliv jiného na ozdobení
- javorový sirup (není nutný)

Postup:

2 celé banány oloupeme a vidličkou rozmačkáme tak, aby se tam nenacházely žádné velké kusy. Dáme do misky a přidáme vajíčka. Následně to celé zasypeme ovesnými vločkami. Na množství vloček nijak nezáleží (v průběhu stejně budeme přidávat další), ale na začátek je lepší když směs celou zasypete (asi tak, jak je vidět na obrázku:)). A začneme míchat. Ze začátku bude směs více vodová, takže se nebojte přidávat množství mouky a ovesných vloček do té doby než bude tužší (opět můžete vidět na obrázkách níže:)).
Nyní už je to velmi jednoduché:). Připravíte si pánvičku s olejem a postupně směs na pánvičku "naléváte", jako byste dělali normální lívance:). A to je vlastně všechno, jednoduché že?:)
Potom jsem si lívance hodila na talíř a došla na zahradu pro čerstvé borůvky a mátu :). Není totiž nic lepšího než suroviny z vlastní zahrady:). Na ozdobení jsem přidala koupené jahody a pro sladší chuť i javorový sirup. 


/ suroviny, které jsou zapotřebí - rozmačkaný banán s vajíčky - směs pokrytá oves.vločkami /



/ vlevo: směs, které je vodová, napravo: již hotovová směs po přidaní více mouky a oves.vloček /


/ příprava /


/ "lívanečky" /


/ borůvky a máta přímo ze zahrady, není nic lepšího :) /


/ hotové lívanečky - je vaše volba pokud přidáte javorový sirup tak, jako jsem to udělala já /


Děkuju za tenhle super recept holkám (a taky mojí mamce:D), protože je to vlastně strašně jednoduché a hodíte se to nejen ke snídani, ale třeba i ke svačině :). Doporučuji si ale lívanečky předpřipravit třeba vždy v podvečer nebo ve volném čase a ráno si je jen ohřát v mikrovlnce a s ničím nespěchat:).


2) Jahodový ledový čaj s mátou

Přišlo mi fajn, že bych vám sem mohla dát i něco k pití, aby jste se mohli v těchto horkých letních den pořádně osvěžit:).

Co budeme potřebovat?

- jahody
- lístky máty
- kostky ledu
- zelený / černý čaj





 Postup:

Postup je opět strašně jednoduchý. Uvaříme čaj a necháme ho vychladnout. Dále omyjeme jahody a společně s mátou, kostkami ledu a čajem rozmixujeme v mixéru. Poté nalijete do sklenice, můžete ještě přelít čajem (to už jsem já nedělala, pouze jsem přidala cukr, protože jsem to měla trochu kyselejší:) a už záleží jen na vás, můžete přidat další led či ozdobit mátou nebo něčím podobným:).
A to je vše:). Opravdu strašně jednoduché a do těchto teplých letních dnů jedině doporučuji:).


4) Ovocné "jednohubky"

Co budeme potřebovat?

- jakékoliv ovoce, které máte doma či při ruce
- špejle

Postup:

Na špejli, zhruba někam doprostřed, nandáme postupně ovoce. Pak odtrhneme zbytečné konce a vualáá, roztomilá malá ovocná jednohubka je na světě :).

Skvěle se hodí jako svačinka, třeba i do školy :).



5) Vafle (+ ovocné "jednohubky)

Co budeme potřebovat?

- vafle
- ovoce a javorový sirup
- ovocné jednohubky
- Nutellu

Postup: 

Jelikož jsme doma neměli vaflovač (což jsem mimochodem zjistila až po tom, co jsem koupila vafle:D:D), jsem již zmíněné vafle dala normálně do toustovače:). Poté jsem si je jen ozdobila malinami a borůvkami, přidala javorový sirup a dala si  je k snídani :) Příprava mi zabral maximálně 5 minut a měla jsem hotovou snídani, k pití jsem si dala pomerančový džus a snídaně je na světě:).
Odpoledne si ke svačině můžete opět udělat vafle, pomazat nutelou a přidat k tomu již zmíněné ovocné "jednohubky". Opravdu jedna z nejlepších kombinací:).








You Might Also Like

33 komentářů

  1. Všechno vypadá výborně, ale ty placičky musím ochutnat! Vypadají skvěle :) Super tipy.

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, tie lievance si určite urobím! :3 Krásny blog, sledujem ťa ako pravidelná čitateľka. :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za tipy na jídlo :) jelikož máš velice pěkný blog tak sem se opravdu stala pravidelnou čtenářkou! :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to všechno úžasně, určitě si něco zkusím udělat. :)
    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak to jsou super typy, líbíse mi hlavně ten ledový čaj, asi ho zkusím;)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá to všetko veľmi chutne :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Mmmm, ty lívance vypadají dobře! ^^
    Jinak super článk! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty lívance jsem zkoušel, teda bez vloček, ale i tak byli moc dobrý
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek. A to je zajímavé že já pokaždé když chci dělat pancakes z vloček a banánu tak skoro zničím pánev jak se to nedá péct..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:). fakt?:D, to se mi zatím ani jednou nepovedlo:):D.

      Vymazat
  10. ovocné jednohubky mě fakt moc zaujaly! To nesmí od te´d chybět na žádné letní párty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem moc ráda!:) :) přesně:D, taky bych řekla:D

      Vymazat
  11. mňam , krásne fotky , super zdravé jedlo ♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam, to vyzerá zaujímavo :) Hlavne tie lievance určite vyskúšam :) Len si musím zbehnúť kúpiť javorový sirup :D

    Stávam sa pravidelnou čitateľkou :)

    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek a parádní fotky! :)
    Budeme vzájemné čtenářky?

    OdpovědětVymazat
  14. děkuju moc :) jasně, já už jsem tou tvojí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno vypadá krásně, hlavně to poslední, to bych si nejradši hned teď dala:D:)

    OdpovědětVymazat
  16. Děláš mi chutě! :D Fakt pěkný článek :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat