// PRAHA - HAVLÍČKOVY SADY //

9:06:00

Ahoj všichni, vítám vás už u druhého příspěvku ze série poznávání evropských měst.

Dnešní článek bude zaměřený na Prahu a především na Havlíčkovy sady. 

Myslím, že když řeknu "procházky po Praze", všichni ví o jaký pocit se jedná. O pocit uvolnění, štěstí a energie. Tak aspoň to cítím já a myslím, že i několik z vás. Praha je velmi krásné město, plné různorodých uliček a překrásných parků. Určitě stojí za to ho celé poznat a projít. Mně se to zatím nepodařilo, ale snad někdy v budoucnu Prahu jako takovou, poznám celou. 

Vraťme se ale zpět k tématu. Havlíčkovy sady jsem jako park neznala, ale mockrát už jsem o něm slyšela, takže jsem se rozhodla, že určitě má cenu se do něj podívat. 
Tramvají jsme jeli na zastávku Jana Masaryka a z ní jsme pak šli pěšky Prahou. Pár zajímavých budov a uliček jsem vám vyfotila.





Tento park mi přišel jeden z nejzajímavějších, které jsem kdy navštívila a to jsme ho ani neprošli celý. Už předtím jsem si o něm zjistila několik informací na internetu. No, kdo by třeba věděl, že tento park je anglického typu a nebo že park byl vysazen okolo zdejší vily, kterou si nechal postavit Moritz Gröbe (podle něj se parku také říká Grébovka:D). Tato informace mě docela zaujala, tak jsem se rozhodla si vilu prohlédnout. Ani neuvěříte, jak krásný pohled na Prahu se mi z ní naskytnul.


/ Gröbeho vila /







Jak už jsem říkala, park je neuvěřitelně krásný a poklidný. Všude samá zeleň a rozkvetlé květiny, co víc si přát, že?:)
Jeho další zajímavostí je i krásná umělá jeskyně Grotta na kterou se určitě stojí za to dojít podívat. Před jeskynní se nachází i zajímavá kašna se sochou Neptuna, která již prošla rekonstrukcí.











Po krásné procházce parkem doporučuji navštívit kavárnu Pavilon Grébovka, kam jsme si i my zaskočili na kafe. V horkých dnech (jako byl i ten náš) se ochlaďte ledovým čajem nebo třeba  domácí limonádou, mají zde opravdu velký výběr. I já jsem neodolala a samotnou oranžádu jsem zkusila a byla opravdu dobrá:).
Zaskočit si na kafe, limonádu nebo dezert mi přijde jako krásné zpestření ještě hezčího dne:).


Potom všem jsme se už odebrali směrem k východu. Šli jsme od Havlíčkových sadů až na I.P. Pavlova a můžu říct, že nad takovou krásnou procházku nic není. Jelikož jsem měla hlad, tak jsem si ještě cestou zaskočila do Bageterie Boulevard pro Patatas do ruky.



Jsem opravdu ráda, že jsem tento park poznala, protože jak už jsem říkala, zatím patří k těm nejhezčím, co jsem navštívila.
Určitě mi zase dejte vědět do komentářů, jestli se vám takovéhle příspěvky líbí a jestli byste ocenili další:).
Ahoj u dalšího příspěvku :).

P.S.: minule se vám zalíbil můj zrzavý jezevčík, tak pro vás dnes přidám i mého černého jezevčíka:).














You Might Also Like

13 komentářů

  1. ano park je velmi krásný, do prahy jezdím docela často,ale ještě sem se nestihla nikdy v lidu projít ..
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Čim fotíš?moc krásné fotky :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zbožňuju Grébovku a její okolí!
    Chodíme tam s přáteli často na pikniky a vodnici, protože v okolí bydlí (jak já jim závidím!)
    A máš hrozně krásné ty fotky, to jsi se naučila sama s foťákem?
    B.

    OdpovědětVymazat
  4. Anettkooo! Moc krásný článek, bohužel mi moc nepomáhá když každým dnem Prahu oplakávám :D Už abych tam byla :) Máš moc hezký blog!
    http://christianseneli.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. jee, děkuju moc:)
    Neboj se, brzy už tu budeš:):D
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné fotky, niektoré sa fakt podarili :) A máš roztomilého jazvečíka! :3

    Zonia's Book World

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné místo. Jsem milovnice parků, takže co nejdřív tenhle navštívím! Díky za tip :)
    http://lifestyleoptimist.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat