// DRESDEN //

3:18:00

Ahoj všichni, vítám vás u dalšího příspěvku, tentokrát ze série poznávání evropských měst. Naším prvním navštíveným městem byly Dráždany:).
Nechci vás ošidit o mé první dojmy a emoce, takže pojďme na to!:) Dráždany jsem znala jen z podoby obchodů a vánočních trhů. Naopak jsem vůbec nečekala, jaké krásné barokní památky se tam nachází. Naše cesta začala na Prager Straße - ulicí plnou obchodů, kde jsme si rovnou dali oběd do ruky v podobě čínských nudlí s jarními závitky. Bez problémů jsme si tu koupili mapu a podle ní jsme pak vybrali několik zajímavých míst k vidění. 



/Prager Straße se zvláštní sochou uprostřed/

 

/roztomilí ptáčci u fontány na Prager Straße/

Sice jsme to neměli okořistěné nějakým tím výkladem průvodce, ale i tak to podle mě stačilo:).
První zajímavostí, kterou jsme spatřili byl Dresden Castle. Popravdě, když jsme kolem něj procházeli, ani jsme si nevšimli, že by to mohl být on:D Zjistila jsem to až teď doma při hledání:D






Nádhernou památku pro mě představoval komplex barokních budov jménem Zwinger, kde se mimo jiné nachází i porcelánová sbírka (tu jsme bohužel neviděli, jelikož na ni musel být zakoupený lístek). Zajímavé je i jeho nádvoří:).





Dále jsme pokračovali kolem Semperovy opery, která mě doslova dostala:D Dovnitř jsme bohužel nestihli zajít, ale zevnějšek nám to vynahradil. No řekněte, není to krása?:)




Další na seznamu byla Brühlova terasa, z které byl krásný pohled na řeku Labe a na ostatní postranní uličky plné hospůdek:). Určitě stojí za to si dát v jedné z těchto zmiňovaných hospůdek kávu / čaj / limonádu nebo třeba rovnou oběd:).



/vlevo se nachází vchod na terasu po zámeckých schodech, vpravo můžete vidět část "Knížecího průvodu"/





/jedna z postranních uliček plná hospůdek/

Potom jsme pokračovali uličkou Augustusstraße ve které jsme viděli nástěnný obraz (z porcelánových kousků!!) jménem Fürstenzug v překladu Knížecí průvod, který je opravdu famózní:)!



Došli jsme až ke Katedrále Nejsvětější Trojice, kterou mám nafocenou hned z několika stran:) Jednou je to pohled z ulice Augustusstraße a víckrát pak z jakéhosi "náměstí".



/pohled z ulice Augustusstraße/


/pohled z náměstí/





Dál už jsou to jen různé detaily a věci kterých jsem si všimla při cestě, takže vám sem hodím jen fotky:)!
Doufám, že se vám tento příspěvek líbil a byla bych ráda, kdybyste mi do komentářů napsali jestli mám napsat i další příspěvek do této série, který by byl asi až příští víkend a to z dalšího evropského města:) Nechte se překvapit!:)



/tuhle památku vám sem dám, ale už bohužel nevím jak se jmenuje:(/









/cestou na zpátek jsme si skočili do Starbucks/


/Karamelové Frappuccino s želé je výbornou kombinací/


You Might Also Like

30 komentářů

  1. Já miluji cestování. Několikrát jsem byla i v Drážďanech, většinou právě na vánočních trzích. Určitě piš podobné články dál, moc ráda si je přečtu, protože mě to moc baví.
    htttp://dreamer-scribbler.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš naprosto božíííí fotky 💜 💜 💜 jaký máš foťák?

    OdpovědětVymazat
  3. V Drážďanech jsem byla v prosinci na vánočních trzích, a tak jsme Drážďany v oblasti Hofkirche, Augustusstraße a dalších přilehlých ulic prošli hodně důkladně. Každopádně věřím, že návštěva Drážďan stojí za to i mimo dobu vánočních trhů, nebo kvůli tomu, že tam je Primark. :) A máš úžasné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krásné fotky! :) Já jsem měla štěstí navštívit Drážďany jak v období vánočních trhů, tak i na jaře. Zwinger se mi ze všech památek líbil nejvíce. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že hodně dnešních mladých mají rádi cestování.
    Drážďany jsem navštívila.. No, kdybych to měla počítat, jsme tu pravděpodobně do zítřka.
    Celkem mě překvapilo, že jsi tam nejela jen za nákupy, jako většina. Drážďany jsou vážně pěkné na památky a samotnou mě to před pěti lety překvapilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Kráááásné fotky! Já tam byla, když byly Drážďany zasněžené, ale rozhodně ne naposledy. Je to nádherné město!
    Ježkovy voči | Dede =)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak nádherná místa a to všechno v jenom městě! Neuvěřitelné :-)
    Závidím, moc :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nesmierne krásne fotky! ♥

    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Uplne jsi mi pripomnela Dressden, byla jsem tam na jare . Je to tam fajn

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky sú nádherné, tie monumenty ma ohúrili ♥
    http://feelikeunicorn.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky :) Dráždaňy mám moc ráda.

    http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky! Taky jsem netušila, co vlastně je tam všechno k vidění.

    OdpovědětVymazat
  13. Wow! Nádherné fotky! Ani som netušila, aké sú Drážďany nádherné! :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, moc pěkný článek:) stanu se pravidelnou čtenářkou, pokud se staneš ty moji:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  15. Jednou bych se tam moc ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  16. so nice :)
    Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Řeknu jeden můj trapas. :D Myslela jsem si, že Drážďany jsou v Praze (vím, už delší dobu, že jsou v Německu). Jinak krásné fotky. :)

    Sofi

    OdpovědětVymazat
  18. Určitě v této sérii pokračuj. Fotky se ti moc povedly. Drážďany jsou krásné :).
    www.theclarisa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. To je krása ♡♡♡
    Pripomína mi to Viedeň.

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  20. Krááásný fotky! Konečně někdo v Drážďanech jen nenakupuje!

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj ďakujem ti za tento post, hneď mi zlepšil ráno. Jednoznačne mám chuť hneď ísť do Drážďan :) Rozhodne chcem ďalší taký post!

    OdpovědětVymazat
  22. Do Drážďan jezdíme každý rok se školou na vánoční trhy :D A většinou projdeme ty místa, které jsi vypsala. Tento rok jsem navštívila Drážďany i s rodiči, ale jeli jsme jenom do primarku, takže jsme si také prošli Prager Straße, tedy hlavně ty obchody tam. A nikam jinam jsme se nedostali :D Každopádně moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  23. nádherné fortky :D
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné fotky! :)
    Giveaway u mě na blogu:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/2015/07/metalicke-tetovani-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  25. V Drážďanech jsem byla asi tak v květnu a teď lituji, že jsem se nechtěla jít projít na náměstí a radši nakupovala v Primarku! Nááádherné fotky, jsou opravdu hodně povedené.:-)
    Knižní koutek podivínky

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný fotky moc, ještě jsem tam nebyla, většina lidí tak jezdí jen za nákupy, ale samotný město má i svý kouzlo:)

    OdpovědětVymazat