// GRAN CANARIA 2015? //

12:49:00

Ahoj všichni,
vítám vás u dalšího prázdninového příspěvku:).
Minule jsem se již zmiňovala o rodinné dovolené na Kanárech. Přišlo mi fajn vše objasnit v tomto příspěvku a říct Vám kam tedy jedeme, atd.
Takže se pohodlně usaďte a čtěte, třeba i vám se tento ostrov zalíbí a někdy v budoucnu ho navštívíte:).




Letos jsme se znovu rozhodli navštívit ostrov Gran Canaria. Ano, jak si můžete všimnout, píšu „znovu" a to proto, že právě ve stejné lokalitě i ve stejném hotelu jsme byli minulý rok. Dříve jsme ale spíše trávili dovolenou na Mallorce (která je mimochodem také super!:)) nebo v Chorvatsku (tam jsme ale byli naposledy když mi bylo sedm let:d) a jelikož jsem Mallorcu milovala a odmítala letět nikam jinam než na ni, přesto jsme minulý rok letěli na Kanáry a já si to tam zamilovala:). Od té doby už mám jiný názor na poznávání nových míst:).

Na dovolenou odlétáme z Prahy až 15.srpna a zpět domů se vracíme 22.srpna, čili na Kanárech pobudeme týden. Už se neuvěřitelně těším, jelikož jsem ten typ člověka, který má vše rád naplánované. Takže s pomocí internetu jsem už rodičům navrhla pár výletů, které bychom tam mohli zvládnout:D.




Letíme do hotelu Gloria Palace Royal & Spa, který se nachází 200m od uměle vytvořené Karibské pláže. Co mě ale nejvíce na hotelu zaujalo je bazén. Nádherný bazén s ještě hezčím výhledem. No uznejte, není to paráda?:)



Minulý rok jsme na Kanárech navštívili "pouze" Palmitos Park, což je vlastně něco jako ZOO + ve které máte ještě show delfínů, papoušků, aj. Předem doporučuji si na tento výlet nechat jeden volný den, protože se vše nedá stihnout během odpoledne (z vlastní zkušenosti:d). 
Tento rok už máme v plánu (jak už jsem psala) více výletů. Mezi nimi nechybí ani Jeep Safari, velbloudí Safari, atd. Takže si myslím, že se máme na co těšit:).

Celou dovolenou budu natáčet, jelikož z ní chci potom udělat takový menší sestřih:). Takže si s sebou beru můj foťák (Canon Eos 600d), iPhone (+možná rybí oko) a Gopro (+iGlide). Vypadá to, že polovinu mého kufru zabere technika:d.
Tak nějak mě ještě napadlo, že bych vám každý den dovolené popsala, co jsme zažili, .. Příspěvek bych psala vždy večer a ráno už byste ho měli na blogu, co na to říkáte?:) Napište to určitě dolů do komentářů:).

Tohle by byl asi konec tohoto příspěvku, doufám, že se vám líbil a že jsem vám dala třeba tip na příští dovolenou:).
Tak zase u dalšího příspěvku, ahoj:)).

/fotky nejsou moje, pouze z Google obrázků:D/

You Might Also Like

37 komentářů

  1. Tak to budeš mít nádhernou dovolenou. Na fotkách to vypadá úžasně. Určitě si to tam moc užij a už se těším na tvoje příspěvky z dovolené :).
    www.theclarisa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jojo, určitě :) Super, jsem ráda, že je někdo bude číst :)

      Vymazat
  2. Tak to bude určitě super! Já na Kanárech nikdy nebyla, ale určitě se tam chci podívat! :) Moc si to užij a foť hodně. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě musíš :) Opravdu jsem si tento ostrov zamilovala :) Neboj se, bude tu nával fotek :D:)

      Vymazat
  3. Tak tuhle dovolenou ti budu asi závidět :D ..užij si to tam! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem byla v Egyptě letos a byl to opravdový luxus.. ale jak teď koukám na ty fotky a na tu pláž.. tak je to asi zase ještě jiný level. Opravdu nádhera :-) Užij si dovolenou jak nejlíp můžeš :-)

    Po dlouhé době začínám opět blogovat tak budu ráda za každý komentář, tak kdyžtak ke mně mrkni :-) http://michellestyblova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Je to opravdu nádherné, ale já se tam podívám, maximálně tak prstem na mapě :'D
    A moc ti děkuji za pochvalu fotek :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem si dříve taky říkala:D:)
      nemáš zač :) jsou opravdu pěkné :)

      Vymazat
  6. No holka, tak tam teda MUSÍM! Závist jak prase :*
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Na Kanárských ostrovech jsem také byla.. a samozřejmě jsem byla nadšena :) Takže naprosto chápu tvou radost a natěšenost :) Jsem bohužel typ člověka co nejezdí dvakrát na stejné místo, a raději objevuje nová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kanárské ostrovy jsou úžasné :) já taky, ale této dovolené se nedalo odolat:):D

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to krásně! Ten bazén <3 a safari určitě bude super. :) Užij si to!
    http://kattylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. My jsme letos také s přítelem zvažovali Kanáry, ale nakonec jsme se rozhodli pro Egypt a byli jsme spokojení. Tak si to tam moc užijte, hlavně ten výlet na Safari, to bude fajn :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) Pěkný článek :) Teprve začínám, ale také píšu blog a byla bych moc ráda, kdyby ses na něj podívala, třeba něco pěkného napsala, nebo se stala čtenářkou :)

    http://missbloggeress.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké! taky bych se tam někdy chtěla podívat! hotel vypadá naprosto skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. TAK KANÁRY TI NESKUTEČNĚ ZÁVIDÍM! Hlavně si to užij :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Kanary jsou super :) Jezdim tam moc rada :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  15. Úplne super mega fotky! Chválim :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Uzasny clanek! :) Strasne se mi tvuj blog libi. ^^
    Taky bych se nekdy chtela na Kretu podivat.

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Túto dovolenku ti fakt závidím :)
    natalie-catchthemoment.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Wau, tohle ti ohromně závidím! :) Moc si to užij. :)
    eliskanovakova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já se zatím k moři nepodívala. :D Za to jsem se letos podívala do Anglie♥ a to mi moře úplně nahradilo.Na Kanárech moje ségra vždycky sem tam pomáhá na táborech(dělá animátorku).:) Jinak přeju, ať si dovču užiješ a jestli chceš můžeš mně vzít do kufru. :'D Mimochodem gratuluju k novému čtenáři. :)

    Sofi

    OdpovědětVymazat
  21. My jedeme do španělska, tak budu dělat článek a budu přispívat fotky :) jinak užij si to tam <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ty Kanáry ti opravdu závidím! Doufám, že si to tam užiješ! Já mám v plánu Grand Canaria navštívit příští rok :-))

    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat