// WELCOME JULY 2015 //

7:03:00


// vlastní tvorba //


Ahoj všichni,
vítám vás u prvního červencového příspěvku nebo také u prvního prázdninového příspěvku:)).
Za dobu, co jsem tu nebyla se nic extra důležitého nestalo. Každý den jsem zažívala několika hodinové (m)učení a neustále jsem si škrtala v kalendáři zbývající dny do prázdnin. A když jsou prázdniny konečně tady, upřímně, najraději bych se vrátila zpět do školy. Zvláště do období druhé půlky června. Myslím, že to všichni znáte, klasifikace uzavřená a vy si v klidu užíváte dny se třídou. I tak jsem to měla já :).

...

Prázdniny jsou přede mnou a já pořád nevím, co dělat. Pár věcí už mám naplánovaných, ale že by to vystačilo na celé prázdniny? To rozhodně ne. Hlavní náplní mých prázdnin bude ale zcela jistě cestování. Zastávám se názoru, že když cestujete do nějaké země (popř.města), je důležité poznat tamní kulturu nebo zvyky a jak jistě víte, jsem i milovník fotografování, což znamená, že vždy po cestách s sebou tahám foťák, kterým vše dokumentuji. V nastávajících dvou měsících se chystáme poznat pár měst Evropy, např. Berlín, Vídeň, Varšavu, ... Tak jsem zvědavá jaká překvapení si pro mě tyto města připraví. Na dovolenou pojedeme až v půlce srpna, přestože jsme byli zvyklí jezdit už na počátku července. Kam letos letíme vám ale řeknu až později.

...

Teď už ale tak trochu odběhnu od tématu, abych se taky dostala k závěru. Dnes jsem se totiž rozhodla jen tak lenošit a užívat si počasí. Ani nevím kolik bylo stupňů, každopádně přesně takové počasí co dnes bylo, miluju. Slunečno a lehký vítr, který vám tak akorát fouká do vlasů. Pak jen stačí zout si boty a volně pobíhat po zahradě, copak ten pocit neznáte? Pocit, kdy vám vítr vlaje do vlasů, vy se cítíte svobodní a běháte si po zahradě odproštěni od všech problémů? Já myslím, že znáte. I když přitom vypadáte jako největší magor, je to přeci jedno, nikdo (kromě rodiny) vás totiž nevidí. Tyto pocity si užívejte, protože je jich jen pár.
Dalším z těchto speciálních pocitů je máčení si nohou ve vodě, tedy aspoň já to tak mám. Přesně tohle jsem dnes taky udělala, sedla jsem si na kraj bazénu, ponořila své nohy do chladné vody a ujídala mé oblíbené ovoce.
Chtěla bych se ale ještě vrátit k tomu, když pobíháte na zahradě úplně volní. Zkuste si k tomu ještě vzít bublifuk a jen tak foukat bublinky všude možně:d Ani neuvěříte, jaká sranda s ním je.

Na zahradu jsem si samozřejmě vzala i foťák, takže vám s radostí přidávám pár fotek:

















You Might Also Like

21 komentářů

  1. Moc hezké fotky! Já byla v Berlíně letos v březnu a musím říct, že to bylo naprosto skvělé, určitě se ti tam bude moc líbíit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. to sú rozkošné fotografie! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Mas krasneho pejska :) Uz se tesim az uvidim toho sveho po pul roce :))
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) I já jsem se těšila, ale teď bych to nejradši vrátila zpět :D je už tak velký :D.

      Vymazat
  4. Krásné fotky a jezevčíci jsou super. Že ti psi jsou vždycky tak fotogeničtí, co?

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky a ta poslední prostě nemá chybu! :)

    Jinak to s tou školou nemám stejně, protože my jsme měli uzavřenou klasifikaci teprve 6 dní před vysvědčením a já jsem ráda za ten zasloužený odpočinek :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:)!
      Aha:( Tak to si ten odpočinek užívej a naber novou sílu:):D

      Vymazat
  6. Musím říct, že článek, fotky i celkově blog mě zaujal! :) akorát mi tady možná chybí příspěvky, přijde mi ze 4 je strašně malo! 😵😵😵 ale chápu tě 😉;-) blog se mi opravdu líbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:))! Jojo, taky si myslím:) Musím to změnit, poslední dobou v období školy jsem vůbec nic nestíhala:) Tak teď vám to snad vynahradím:) A ještě jednou děkuju.

      Vymazat
  7. Krásný blog, krásné články, krásné fotky. :)
    Ať se v blogování daří! :)
    Budu ráda když se koukneš i na náš blog :) http://twoblogging-girls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky se ti strasne moc povedly! ^^
    Taky rada fotim, ale bohuzel k tomu moc nemam dobrou techniku.

    everythingononepaper.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:)
      Podle mě je každá fotka krásná ať už je pořízená Canonem za 20.000,- nebo Canonem za 5.000,- Každá má něco do sebe:)).

      Vymazat