// SPRING TIME //

9:39:00

Ahoj,

vítám vás u mého dalšího a zároveň kratšího příspěvku (smysl tohohle příspěvku je pouze vám ukázat nově nafocené fotky:)), 
teď se trochu poohlédneme za krásnými letními dny, které jsme si prožili v minulých dnech.

V těch několika dnech jsem prošla snad celou Prahu. S foťákem na krku jsem se cítila jako opravdový turista. 
Nikdy bych nevěřila, že Praha je tak nádherná a veliká. 
Jeden den jsme zavítali právě na Petřín, což je ideální místo pro tohle počasí. Určitě všem doporučuju. Rozkvetlé sady, krásný výhled a hlavně plno usměvavých lidí.
Řeknu vám, že nejhorší z toho byl ten výšlap. Až nahoru jsme nedošli, ale to ani nešlo. Každopádně jsme se usadili někde v polovině, kde byl výhled k neuvěření (viz. fotky dole). Kamarádka kamarádky chtěla po mně pár fotek, takže hned jak jsme se usadili, jsme se vrhli na focení. Jako doprovod jsme si pustili ARCTIC MONKEYS a k fotkám jsme využili bublifuk, který pouštěli moje kamarádky. Myslím, že lepší už to nemohlo být.
Nakonec jsme tedy sešli dolů, kde jsme pořídili pár fotek u zdi s GRAFITI.
Osobně jsem se do těch fotek zamilovala, no pusuďte sami.



// kamarádka //


// Petřínské sady // 


// photoshooting s mojí druhou kamarádkou //


// bublifuk //


// photoshooting //


// další fotka //


// květ //


// nejkrásnější fotka //


// opravdu úžasný výhled na Prahu //


// lovely //


// GRAFITI //


// GRAFITI #2 //


// GRAFITI #3 //

Můžu vám říct, že lépe jsem si ten den užít nemohla.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Nádherné fotky! Čím si je fotila? :)
    Ps. Budu ráda, když se koukneš na můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Boží fotky :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, podívej se i na mne :-)
    myinspires.eu

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky :) Vypadá to, že jste spolu měli hodně zábavy :)

    OdpovědětVymazat