ZNOVU-UVÍTÁNÍ NEBO JAK TO VŠECHNO JE?!

2:47:00

Ok, teď se cítím trapně.
Když se podívám na můj poslední příspěvek, byl těsně po Vánocích, což už je pěkně dlouhá doba. Takže tenhle článek můžu vlastně nazvat něco jako znovu-uvítání?!
Ale když to tak shrnu, tak se kde co změnilo. Popravdě ani nevim, kde mám začít.


...

Poprvé jsem se řídila okolím a zkusila se zaměřit na "starší" hudbu (Depeche Mode, The Beatles, apod.). Ani jsem netušila, kolik emocí a dalších věcích v ní je, .. Probudilo to ve mně úplně někoho jiného. Opravdu mě tento styl natolik překvapil, že pokaždé když jdu spát, tak neusnu bez Beatles v sluchátkách❤️

...

Celkově mě tento RETRO styl unesl. Vidím v něm krásu, kterou nikde nenajdete. Určitě pro začátek doporučuji THE PERKS OF BEING WALLFLOWER, což je film (natočený v roce 2012, ale stylem je hodně RETRO), který je neuvěřitelně dojemný a tento styl hudby a celkově i tu dobu dokonale vystihuje.
Když už jsme u hudby tak po zkouknutí filmu také doporučuji si na SPOTIFY najít playlist THE PERKS OF BEING WALLFLOWER, ve kterém najdete všechny písničky z filmu❤️.

Dále mě velmi zaujal gramofon a další takové blbinky Nostalgic Art (jako jsou magnetky a cedule,.. seženete v knihkupectví NeoLuxor).
Gramofon si ale kupovat nechci, protože stejně by se mi několik desek brzy ohrálo a s mojí nešikovností by se ohrály ještě rychleji.

 ...

Pak tu jsou knížky. Nyní ani nejde přesně určit můj styl. Všechny knihy co mám, jsou svým žánrem úplně mišmaš.
Momentálně svoji hlavu v nocích bořím do knihy od Johna Greena Příliš mnoho Kateřin.
V budoucnu plánuji svoje peníze obětovat hlavně do anglických knížek (asi ten největší výběr najdete v NeoLuxoru na Václaváku - ale to už stejně víte - heh.)
Jelikož jsme schytali fakt otřesnou učitelku na angličtinu a proto se na hodiny netěším tak jako dřív, tak aspoň nějaké potěšení z angličtiny bych mohla nalézt právě v knihách.

...

Dále mám na tento blog rozvrženo mnoho příspěvků. Můžu vám ovšem říci, že novou rubrikou / formátem budou ROZHOVORY, na které se osobně velmi těším❤️ a myslím, že budou stát za to.
Potom také chystám různé projekty na můj YT channel o kterých vám tu také něco brzy napíšu, takže myslím, že se máte na co těšit.
Užijte si hezkou neděli, 
a u příštího příspěvku zase ahoj:)

+ přidávám pár fotek pro oživení tohohle blogu


noční fotka, která se mi prostě hrozně líbí a nemůžu si pomoct


další květina, protože fotit květiny je nejlepší (zvlášť na jaře, že?:d)


po 150 fotce se mi to konečně povedlo, miluju berušky:d









You Might Also Like

0 komentářů