OBLÍBENOSTI - ČERVENEC '16

0:38:00

Ahojte všichni,

to opravdu není možné! Já si vzpomněla na tenhle blog! Dámy a pánové, bouchněte šampáňo! Asi nemá cenu se tu vymlouvat, proč že jsem to neměla na blog čas. Stejně si s tím nikdo starosti dělat nebude a jenom zbytečně bych protahovala dnešní článek, který jsem si pro vás všechny (kteří tu ještě stále zůstali, hah) připravila. Mám pro vás jednu novinku na kterou však přijde čas až v závěru dnešního článku. Takže - pojďme se na něj vrhnout!
Pro dnešek jsem si pro vás připravila OBLÍBENOSTI, ano všem tak dobře známé oblíbenosti. Přemýšlela a následně jsem také usoudila, že mi tu chybí právě tento koncept článků, a proto tu dneska sedím a sepisuju všechny "blbosti", které jsem si za poslední měsíc oblíbila. Na druhou stranu i pro vás mohou být oblíbenosti užitečné, pokud třeba náhodou nevíte jakou písničku si máte stáhnout, nebo třeba jaký seriál zkouknout. Právě proto jsem teď a tady!



MUSIC

Přemýšlení nad touto rubrikou mi nedělalo žádnou starost. Pro tento měsíc je pro mě jasným výběrem Twenty One Pilots (nadále jen jako TØP). TØP jsou moji favoriti již několik měsíců, už dávno předtím než  vůbec song Stressed Out obsadil první místa v hitparádách po celém světě. Za doporučení stojí nejenom samotný song, ale i jejich album Blurryface, které je tak nadopované skvělými písničkami, že se z toho zblázníte. Doslova. Teď tu mluvím sama za sebe, takže vám upřímně řeknu, že sama na alba moc nejsem. Spíše se pohybuju v hitparádách a poslouchám pouze nejznámnější songy od daných umělců. Když jde o album, většinou se mi líbí jen pár songů, které jsem například znala již dříve. U TØP je to však jinak, tam jsem totiž celé album zhltla ihned a vůbec mi nezáleželo, že od nich znám pouze jednu písničku. Tolik písniček, které by si zasloužily vyjít napovrch, ach! Takže pro tento měsíc jasná volba TØP, jejich album Blurryface (obzvlášť miluju The Judge, Polarize, Doubt, Heavydirtysoul) a novinka Heathens.


TV SHOW

A ve stejné myšlence pokračuji i nadále. I tady už jsem měla rozhodnuto dopředu. Konkrétně trávím červencové noci sledováním Chirurgů (anglicky - Grey's Anatomy). Tento seriál jsem objevila na doporučení své kamarádky, která se mě úmorně snažila donutit ke zkouknutí aspoň jednoho dílu. A tak díky ní jsem tu a můžu se s vámi podělit o mé radůstky. První 3-4 díly mě až tolik nezaujaly, ale i přesto jsem se snažila přinutit se koukat dál, povedlo se a já už končím druhou sérii. První série sčítá něco okolo 10 dílů, zato druhá se už chlubí 27 díly. Seriál má již 12 sérií a načíná 13. Asi nemá cenu tu široce popisovat děj, jen tomu dejte šanci, protože kam se na to hrabe Ordinace v růžové zahradě. 


BOOK

Mojí červencovou radůstkou a současně mojí nejoblíbenější knihou se stala Dívka ve vlaku. Mohu vám říct a i se také pochlubit, že posledních 100 stránek jsem stihla zhltnout během 2. poločasu EURA 2016 (konkrétně Francie - Německo, hah). Co jsem tak slyšela, tak spousta lidí knihu odřekla už kvůli tomu, že byla oceněna nejlepší knihou roku 2015 (je zajímavé, že jsem se ke knize dostala až teď, že?) a lidé si myslí, že je až moc přeceňovaná. Pozor, tahle kniha ale získala toto ocenění právem (no, tedy aspoň podle mě). Pokud to srovnám s předešlými knihami, tedy například Labyrintem (chápu, že knihy se orientují v úplně jiné kategorii, ale aspoň to dočtěte), Dívka ve vlaku se výrazně liší. Když jsem dočítala kapitolu v Labyrintu vždy se v závěru stalo něco tak neočekávaného a zajímavého, že jsem ihned přeskočila na další kapitolu. U Dívky tomu však bylo jinak. Zpočátku jsem do ní žádné velké naděje nevkládala, ale až po 1. půlce jsem vlastně pochopila, že většinou, když dočtete kapitolu vám všechno docvakne. Úplně všechno. A to si pište, že tím budete pořádně zaskočeni. A právě proto se těšte na konec, to bude něco!

APP

V této chvíli snad nemohu říct nic jiného než Pokemon Go. Vím, že spoustě lidí tahle hra už leze krkem, ale já stále doufám, že to je pouze tím velkým humbukem, který se kolem toho vytvořil. Samotná appka mě totiž vytáhla do ulic Prahy, a to se mi líbí! Již dříve jsem totiž ráda sbírala kešky a byla velkým fandou geocachingu a právě proto mě tahle aplikace nemohla minout. O co v této hře jde, předpokládám, že všichni víte. Hra na styl geocachingu, akorát lovíte pokémony a vše je pouze v mobilu, žádné "reálné" věci. Zatím jsem pouze začátečník, který skoro nic nemá a skoro ničemu nerozumí, ale i tak den co den vyrážím do Prahy, ať už s kamarády nebo bez nich, hledat nové pokémony. 
Koho by však tato hra nezaujala, mám tu v záloze ještě Boomerang, což je aplikace, která spadá pod Instagram a pomáhá vám tvořit GIFY (kraťoulinká a neustále opakovaná videa). A poté tu ještě mám Folioscope, kde si můžete vytvořit vlastní animaci, nakreslíte obrázek, posunute, posunute a v závěru vám vyjde např. skákací míček (omg, na vysvětlování jsem fakt strašná, prosím mějte pochopení:D).



DRINK (FOOD)

Momentálně je mým nejoblíbenějším letním drinkem Shaked Iced Green Tea od Starbucks. Osobně jsem ochutnala obě příchutě, tedy ostružinu a broskev, a stále nemůžu přijít na to, které mi chutnala více. Osvěžující a perfektní drink na léto, co dodat. 

...








Tak, a jsme konečně u závěru! Normálně bych tu neměla co napsat, ale teď se s vámi ráda podělím o jednu informaci.
Docela dlouho si šetřím (a snad i došetřím:D) na novou kameru, kterou si budu moci zanedlouho koupit (snad). Konkrétně se jedná o DJI Osmo od firmy DJI. Už dlouho (a samozřejmě i ráda) se totiž věnuji natáčení videií. Ne však takových, kterých je plný youtube, jako například challenge, gameplaye, atd. Jedná se o krátké sestřihy z různých a jakkoliv zajímavých událostí. Zatím jsem sice natáčela pouze pro školní Akademii, ale to nemění nic na tom, že bych se o svoje videa ráda podělila i s veřejností. Kdo by mě v tomto chtěl podpořit a zároveň je zvědavý, najdete mě už na Instagramu (simplyanette.k) a na Youtube (Simply Anette).
Díky všem, určitě mi pak napište do komentářů, jestli mě budete sledovat a jestli se vám něco z oblíbeností zalíbilo:).
Já se s vámi loučím a ahoj u dalšího příspěvku:).





You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ahoj! Jsem moc ráda, že jsi napsala i o hudbě a seriálech. Zrovna něco hledám! Tak děkuju za super typy! ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Dívka ve vlaku se mi moc líbila. Na blogu mám recenzi.
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak článek jsem otevřela jen kvůli Twenty One Pilots. Docela mě zarazilo, že většinou posloucháš jen hitparády - Stressed Out je jedna z mála písniček z charts, která je opravdu skvělá, jinak jsou tam takové.. fakt jen hity o ničem. Ale máš pravdu, celé album Blurryface je skvělé, ale nejenom to - celá jejich tvorba stojí za poslech! A pokud máš od nějakého interpreta ráda nějakou písničku, schválně si zkus poslechnout i celé album, asi bych nedokázala znát od někoho, koho mám ráda, jen jednu písničku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že jsme se sešly v tom Blurryface:D:), ale tak 100 lidí - 100 chutí :) Zajisté vyzkouším si poslechnout více písniček od jistého autora, ale například s Edem (Ed Sheeran) to mám úplně stejně, tam mám také ráda celou jeho tvorbu:)

      Vymazat
  4. Tak já teda TOP zrovna moc nemusím, ani Chirurgové mi zrovna extra nesedli :D ale za to s tím Pokemon Go s tebou souhlasim!
    Já na Pokemonech vyrůstala a jsem neskutečně ráda, že se mi splnil dětský sen a konečně sbírám pokemony i jinak, než jako samolepky do alba! ;D
    To pití vypadá skoro jako obyčejná tříšt, ale koukám, že je to asi nějakej čajík. Zajímalo by mě, jak to chutná :)
    A na ty videa se těším! Nechápu tohle boom, kdy každej natáčí co si koupil, co dělal a podobně ale naopak mám ráda tyhle sestřihy různejch akcí a událostí. Tak pokud se trefíš do mýho šálku kafe, tak tě ráda podpořim a budu tě sledovat! :) stejně tak i na instagramu!
    Jinak máme celkem podobnou zálibu. Mě zase baví focení, tak když budeš mít chuť, mrkni na můj blog nebo instagram :)
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zrovna škoda:/ Aspoň ty Pokémoni, že!:D Chutná to poněkud sladce, přeci jen je to zelený čaj s limonádou, ale to osvěžení nemá chybu! Tak to jsem ráda, úplně s tebou souhlasím, podle mě by to chtělo trochu tu CZ/SK youtube scénu oživit:D! Určitě se mrknu:)

      Vymazat